005488
雑談掲示板
雑談掲示板です。はじめましての挨拶や、ちょっとした話題などをどうぞ♪
削除キーは必ず設定して下さいね。
注意:人を中傷する内容の書き込みはしないで下さい。
管理人が不当であると判断した書き込みは削除する場合があります。

[トップにもどる] [掲示板の使い方] [ワード検索] [過去ログ] [記事削除] [管理用]
お名前
Eメール
題  名  
コメント
URL
削除キー ←投稿記事の削除に使用、英数字で8字以内。(なくても投稿可)
文字色
[★更新する★]

[27664] Michael Kors wallet bag makes a perfect gift 投稿者:Michael Kors wallet bag makes a perfect gift 投稿日:2014/08/20(Wed) 15:22:17
雑談掲示板

[27663] Ralph Lauren Sweden 投稿者:Ralph Lauren Sweden 投稿日:2014/08/20(Wed) 15:03:24
雑談掲示板S

[27662] Air Jordan 15 投稿者:Air Jordan 15 投稿日:2014/08/20(Wed) 14:58:54
“Apa kes kau happy semacam je..??”, soal Nadiah.

[27661] Nike?Air?Max?ACG?(Men) 投稿者:Nike?Air?Max?ACG?(Men) 投稿日:2014/08/20(Wed) 14:58:50
“Daniel buat pengakuan bercinta dengan kau di depan Cikgu Tehran. Bukankah itu cukup hebat. Mana ada orang berani buat macam tu. Inilah kes pertama yang berlaku di sekolah ni. Sekurang ? kurangnya sebagai kawan aku tumpang bangga dengan kau” tutur Zatul panjang lebar.

[27660] Mens 投稿者:Mens 投稿日:2014/08/20(Wed) 14:58:28
“Memang Kasih manis kalau marah-marah. Suka tengok Kasih macam ni.” Dia senyum pula. Tunjuk gaya lelaki gatal.

[27659] Nike Free 5.0 V4 投稿者:Nike Free 5.0 V4 投稿日:2014/08/20(Wed) 14:58:16
“Bangun lah Mika kalau kau lambat ke temu duga nanti mak tak tahu”kata Puan Aminah lagi.

[27658] Femmes Dunk Sb 投稿者:Femmes Dunk Sb 投稿日:2014/08/20(Wed) 14:58:15
“Sudah lah cik ,diakan sudah minta maaf.Pemandu bas membantu meleraikan perang dingin itu.

[27657] Nike High Heels Jordan 8 投稿者:Nike High Heels Jordan 8 投稿日:2014/08/20(Wed) 14:58:05
“Birthday sape?” tanya aku.

[27656] Nike Free 3.0 V5 投稿者:Nike Free 3.0 V5 投稿日:2014/08/20(Wed) 14:58:04
“Yang putih nielah! Lawa apa…” Alysa memegang high heels Carlo Rino.

[27655] Michael Kors iPhone Wallet 投稿者:Michael Kors iPhone Wallet 投稿日:2014/08/20(Wed) 14:58:01
雑談掲示板



KENT & MakiMaki